Minőségmenedzsment

A JNR egyedi fejlesztésű Minőségmenedzsment Rendszerének bevezetése garantálja, hogy Partnerünk Call Centerében a munkatársak motivációja növekszik, ezáltal
. az elvándorlás csökken,
. a munkavégzés hatékonyabbá válik,
. a költségek jelentős mértékben csökkennek.

A Minőségmenedzsment Rendszer bevezetésének folyamata:
. A Megbízó Call Centerének teljeskörű auditja
  . Szervezeti felépítés
  . Kompetenciák, feladatkörök
  . Kommunikáció
  . Folyamatok, dokumentációk
  . Reporting rendszerek
  . Teljesítmény Benchmarking

. Az Audit eredményeinek megfelelően testreszabott Teljesítménymérési és Értékelési Rendszert alakítunk ki és vezetünk be.
. A kialakított Teljesítményértékelési Rendszeren alapuló Motivációs Rendszert hozunk létre.
. A bevezetett Teljesítményértékelési és Motivációs Rendszert meghatározott ideig nyomon követjük, és fejlesztjük az optimális hatékonyság érdekében.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JNR Communications Szolgáltató Kft. 2005. Minden jog fenntartva.
Design & Code: Electrocat Design

E-mail küldése E-mail küldése